[IPs] Hei! Slik løste jeg det

Hei pumpevenner!
Dessverre fikk jeg ikke med meg Helgas gode forslag om å legge pumpa i
underbuksa, takket være at Hotmail har begynt å legge IP-Scandinavia mailen
min i junk folderen sånn helt uten videre. Men det er en annen historie.

Dere er vel mer interessert i å høre hvordan jeg løste det. På fjellbuksa mi
er det glidelåslommer. Heldigvis fant jeg ut at jeg kunne lage hull i foret,
sy rundt så det ikke raknet og tre slangen igjennom det. For å sikre pumpa
litt ekstra mot en evt. støyt, polstra jeg den ved å legge en skomgummibit
over. Det fungerte perfekt :-)

Håper det går bra med dere alle!

Mvh
Ingrid