[IPs] H-Tron pumpe, og helge aktiviter

Hei, jeg bruker H-TRONplus V100 pumpen. Etter nå å ha brukt pumpe  i et og et halvt år så er mitt største problem når arbeidsuken er ferdig, og lørdag (eller ferie) kommer. Siden jeg sover lenger i helgene så blir følingen tilsvarende mer. Står opp kl. 6.00 hver arbeidsdag, men ligger frem på i helgene til kl. 10-11.

Pleier å redusere insulinet på pumpen til 40-50% kl. 13.00 på dagen, og da går det stort sett greit, men det betinger at jeg kommer på å gjøre det.

Hvordan har dere andre taklet forskjell på døgnrytmen, og feriene som ikke gjennspeiler normal arbeidsdagen?

mvh
Ole Berner