[IPs] Noen forslag til hva jeg gjør med pumpa??????

Hei medpumpere!

Til helga skal jeg på en samlig med div. actionaktiviteter. Dette inneberer
rapellering, en ganske røff hinderbane m.m. Så nå funderer jeg nesten så jeg
får grå hår allerede i en alder av 20 år. For hvor i all verden skal jeg
gjøre av pumpa når jeg f.eks. rapellerer? Det er vel ikke så smart å ha den
i bukselinningen akkurat hehe. Det virker ikke som DiaBeta har fått D-Tron
kompatible trekk som fungerer med sportsbeltet, så dermed har jeg et lite
problem...

JEG HAR IKKE LYST TIL Å GÅ PÅ SPRØYTER (sorry for dårlig nettikette), men
det kan visst hende jeg må :(.

Er det noen som har et forslag? Man blir jo utsatt for en del hump og skump.
Derfor er det beste jeg har kommet fram til å ha den rundt livet under
klærne...

Men kanskje noen her har erfaringer å ta av?

:-)