----- Original Message -----
From: Sølvi Andreassen
Hei igjen.

Min erfaring til nå med plastrene er at de rett og slett er vonde å få av.
Som oftest skulle en tro de var limt fast med Karlson....
Limet henger igjen på huden, og jeg må klore for å få det bort.

Jeg dusjer også hver dag, og trener innimellom. Jeg bytter kanyle hver 5.
dag, men har aldri opplevd at den begynner å løsne.

Mvh
Sølvi
.