RE: [IPs] Dere som har MiniMed pumpe

Hej Erik.

Jo, jag kan ta en bolus genom kläderna. Man kan ställa in en av knapparna så
att den ger ifrån sig tonsignaler för varje halv eller hel enhet man ska ta.
Sedan är det bara att räkna pipen hur många enheter man ska ge.
Fast jag har inte haft pumpen tillräckligt länge för att våga göra det. Har
dock testat och det funkar utmärkt.

//Jenny

Jenny Borgen
LM Ericsson Data AB