Re: [IPs] Profiler

Hei Jenny,

Jeg synes dine blodsukker-verdier gjennom døgnet ser veldig bra ut i alle fall
samenlignet med det jeg vanligvis oppnår, men føling kl.10 er naturligvis ikke holdbart.
Jeg tror din bolus er for høy, i alle fall om du ikke har en uvanlig kraftig frokost.
Jeg har funnet ut at med Humalog passer det bra med 3 enheter pr. skive brød til
frokost.
Kanskje det kan passe også for deg? Verdt å prøve, lykke til!!

Hilsen Tor
Insulin-Pumpers hjemmeside http://www.bizsystems.com/Diabetes/