From: Jenny Borgen (EDT) <email @ redacted>
To: 'email @ redacted'
Subject: RE: [IPs] Profiler
Date: 22. oktober 1998 11:15

Tack Erik. Jag förstod (min mamma är norska så det är inga problem för mig
att förstå språket!).

Jag antar att man måste tänka om lite. Tidigare när jag hade Actrapid till
måltiderna tog jag alltid min vanliga dos på morgonen och lade sedan på
extra enheter om blodsockret var högt...

Att vakna med 9 i blodsocker är ju inte heller katastrofalt, men jag vill
gärna ha ner morgonvärdet till mellan 5 - 7.

//Jenny

Du