[IPs] Profiler

Hej igen.

Jag behöver lite fler tips angående mina profiler...

Har nu testat att ändra mina profiler som Erik och Helga sa och har kört med
följande i två dygn:

24 - 4 = 0.8
4 - 9 = 1.5
9 - 12 = 1.0
12 - 24 = 0.8

Nattvärdet kl 4 har varit 7 - 8
Morgonvärdet klockan 7 har varit 8 - 9, innan frukost tar jag en bolus på 8
IE
Efter frukost har det varit ca 5 - 6
Resten av dygnet är värdena helt perfekt på mellan 4 och 7.

Problemet nu är att jag får känning klockan 10. Just nu har jag ett
blodsockervärde på 2.8 och är ganska skakig. Jag förstår inte vilken dos det
är jag ska sänka. Jag är fortfarande inte nöjd med min morgondos, tycker att
den är för hög. Vad tycker ni? Vilken dos är den som gör att jag får
känning??

Tacksam för lite hjälp...

//Jenny

Jenny Borgen