Re: [IPs] Om insulin-allergi

Hei Reidun
Det er litt av historie du forteller, meget godt dokumentert forresten.
Jeg har ikke hatt noen tilsvarende erfaringer, men av og til har jeg hatt uforklarlige hendelser.

Spesielt kan jeg si at jeg har vært plaget av periodiske uforklarlige svigninger i insulin behovet, der jeg må gange basaldosene med feks 1,5 for å ligge mot normalt...
Har noen av dere slike svigninger?? Kanskje også forklaringer?
mvh Helga

email @ redacted on 20.10.98 00:04:00