From: Ingrid Fylling
To: email @ redacted
Sent: Wednesday, November 07, 2001 5:48 PM
Subject: [IPs] E 4 oklusjonsalarm aarrrrgh!!!

Det finnes ikke noe mer irriterende enn å våkne klokka tre om natta av at
pumpa "klager."

Men til den egentlige saken:

I løpet av de to siste ukene har jeg hatt samme opplevelse to ganger.

E 4 har gått, jeg har byttet infusjonssett og alt har fungert fint en stund
til. Men så har alarmen gått igjen etter noen timer. Første gang byttet jeg
ikke ampulle, så jeg tenkte det kunne være verdt et forsøk - bingo. Ikke
fler problemer etter at den ble byttet. Jeg har ikke kunnet se noe galt med
ampullene (fremmedlegemer ol), men det er kanskje ikke alltid så lett å se?
De to ampullene dette har skjedd med, har kommet fra to forskjellige pakker.
Jeg bruker Humalog, og har ikke hatt slike problemer før. Er det noen av
dere som har opplevd dette, eller har en fornuftig forklaring på det?

Heldigvis har ikke blodsukkeret havnet helt på tur, men jeg liker ikke
tanken på alarmer som går i tide og utide :(

Ingrid F
(D-Tron)