Re: [IPs] Humalog i Disetronic pumpe

Hei alle sammen,
jeg har vært i kontak med Eli Lilly flere ganger for å påvirke dem til å lage ferdig fylte
ampuller med Humalog til pumpebruk. Skrev brev, ringte, mailet og hadde min egen private,
lille "kampanje" - prøvde å få det til å se ut om om jeg var flere :) - men fikk til slutt
beskjed om at det absolutt ikke var på noen agenda. Det jeg imidlertid fikk vite, var at
Humalog eksisterte på vanlige hettegalss i Sverige. Jeg har fått legen min til å søke for
meg, og trekker i dag opp Humalog fra hetteglass.

Hvis vi skal prøve å lage en kampanje ut av dette, har jeg fått opplyst at det er Vibeke
Larsen hos Eli Lilly i Norge som kan svare på spørsmål om Humalog. Hun nåes på
email @ redacted      (ja, det er "underscore")
eller
telefon 22 88 18 00

Førstegangshilsen fra