Re: SV: [IPs] Humalog i Disetronic pumpe

Hei alle sammen
Som Erik driver jeg  også en blanding 80-20.  Det som er det store problemet for meg er at Hoechset's Insufat ampullene som er til pumpebruk er vanskelig å trekke opp fra.
Er det andre ampuller slik som Actrapid som jeg kan bruke i stedet (og som er eksakt lik Insufat)?
mvh Helga

(PS:Jeg vet at det er motsetning om at jeg egentlig ønsker å fortsette med Lillys opptrekkbare ampuller og at jeg ønsker å skrive under på et brev til Lilly om at det også må finnes pumpe-ampuller---men vi kan da være litt solidariske mot hverandre?).

email @ redacted on 08.11.98 21:00:00