[IPs] Humalog i Disetronic pumpe

Et par måneder med Humalog i pumpe har så absolutt svart til forventningene, med rimelig
stabilt blodsukker på 4-10, og INGEN NATTLIGE FØLINGER!!
Det å få insulinet trukket over i ampullen som passer til pumpa, innstille telleverket
til 300 i stedet for det forhåndsinnstilte 315 osv. synes jeg imidlertid er brysomt.

Jeg synes det er merkverdig at Lilly ikke leverer Humalog på ampuller av riktig
størelse. Andre som er av samme mening??

Jeg har forsøkt å finne Lillys e-mail adresse for å spørre om det finnes planer for en
endring, men klarer ikke å finne den på hjemmesiden. Er det noen som kjenner denne
adressen?
Hvis flere av oss er av samme mening og henvender oss til Lilly kanskje vi kan påvirke
framdriften.

Hilsen fra Tor