Re: [IPs] Afrika

Hyggelig å høre at det er litt liv i "klubben" igjen. Du burde ta en Hba1c
før du reiser Jenny for å se hvordan du ligger ann. Det kan jo være at du
blir litt dårligere regulert i de to ukene i Etiopia.

Fant noe om Hba1c, at de siste 2 ukene betyr mest selv om 2-3 mnd tilbake
også innvirker noe. Ekspertene anbefaler Hba1ic måling hver måned.

Jeg har vært i Kenya og bodd blant de sorte i 2 uker for noen år siden. Her
er noen bilder fra det stedet. http://ew.nu/reisebrev/minvenn.htm

Jeg husker første gang i Kenya det var ikke "light" brus å få kjøpt, og jeg
var tørst. Vi var et stykke unna stedet hvor jeg hadde vann. Det var ikke
morsomt. Men vi fant en "misjonsstasjon" i nærmeste by. Da var det godt med
noe kalt å drikke.

God tur, og ta med deg så mye som mulig av klær etc. og gi bort det du kan.
Kanskje flyselskapet gir deg tillatelse til noen ekstra kilo.

Hva gjør din far i Etiopia forresten (bare nysgjerrig!!)?

Erik Wold

E-mail private: email @ redacted
E-mail work: email @ redacted

Want to know more about me? Visit my homepage:
http://ew.nu