[IPs] Afrika

Hej alla.

Jag har idag varit hos min sköterska och fått jättemycket beröm för att det
går så bra med pumpen. Och jag är själv ganska förundrad. Jag ligger nu
konstant på värden mellan 4 och 7, ibland får jag toppar (sällan över 14)
och de topparna sänker jag hur enkelt som helst.... Jag trivs jättebra med
min pump!

Jag åker till Afrika (Etiopien) på lördag och jag är lite nervös. Jag ska
vara där i två veckor, min pappa jobbar där så jag och min sambo ska hälsa
på honom. Håll tummarna för mig allihopa så att allt fungerar lika bra med
pumpen där nere. Jag är lite nervös men alla förberedelser som går att göra
har jag gjort, så det ska nog gå bra.

Men som sagt, håll tummarna!! : )

//Jenny

Jenny Borgen