RE: [IPs] D-Tron og feilmelding E7

Jeg har aldri opplevd dette Ole. Men det kan jo tenkes at det er en løs
lodding eller komponent i pumpa. Nå jobber jeg med elektronikk så det er
kanskje derfor dette var min førse tanke. Det kan sikkert også være fuktighet,
men pumpa skal jo være tett.

Erik

>===== Original Message From email @ redacted =====
>Hei , etter å ha bruk D-Tron pumpen noen måneder har jeg erfart at den kan
plutselig gå i E7 feilmelding
>sist dettekjedde jobbet jeg hos min sønn med å grave dreneringsgrøft i
pøsende regnvær m/oljehyre.

>Litt før vi var ferdig begynte pumpen å gi E7 feilmelding. Ingen naturlig
forklaring som jeg kunne se at denne alarmen skulle komme. Kan det ha vært
fuktighet ?

>Ut med batteri, inn igjen og så var alt ok.
>
>De samme kan skje hvis jeg knipser litt i adapteretnår jeg fyller slangen.
Knipset er for å få luften ut  videre i slangen slik at jeg unngår luft i
forbindelse med basaldosene. Dette Knipset kan også være nok til at pumpen går
i E7 feilmelding.

>Har dere andre erfart lignende?
>
>mvh
>Ole Berner