[IPs] D-Tron og feilmelding E7

Hei , etter å ha bruk D-Tron pumpen noen måneder har jeg erfart at den kan plutselig gå i E7 feilmelding
sist dettekjedde jobbet jeg hos min sønn med å grave dreneringsgrøft i pøsende regnvær m/oljehyre.

Litt før vi var ferdig begynte pumpen å gi E7 feilmelding. Ingen naturlig forklaring som jeg kunne se at denne alarmen skulle komme. Kan det ha vært fuktighet ?

Ut med batteri, inn igjen og så var alt ok.

De samme kan skje hvis jeg knipser litt i adapteretnår jeg fyller slangen. Knipset er for å få luften ut  videre i slangen slik at jeg unngår luft i forbindelse med basaldosene. Dette Knipset kan også være nok til at pumpen går i E7 feilmelding.

Har dere andre erfart lignende?

mvh
Ole Berner