[IPs] Hvor er MM 508???

Hei pumpevenner!
Her blir man stadig mer og mer fornøyd med pumpa, men jeg lurer på en sak:

Er det noen som har noe formening om når MiniMed 508 kommer til Norgre? Det
er jo litt rart at svenskene har den og ikke oss nordmenn!

Jeg ville satt pris på muligheten for mer enn ett doseprogram (pga.
varierende insulinbehov), og vibrasjonssignaler. En del lurer på hva som
alltid piper i bukselomma mi når jeg skal spise. Dessuten kan pipesignalene
være vanskelig å oppfatte dersom det er mye bråk. Samtidig ville jo
fjærkontrollen som følger med være en stor fordel om man finner det for godt
å ha pumpa litt mer utilgjengelig, som i BH’n.

Ellers hadde vært interessant å høre hvordan det gikk/går med Eriks D-Tron
testing :-)
Håper det står bra til med alle sammen :-)

Ingrid