No Subject

71]) by bzs.org (8.8.5/8.8.5) with ESMTP id OAA16231 for <email @ redacted=
zs.org>; Wed, 10 May 2000 14:48:15 -0700
From: "Erik Wold" <email @ redacted>
To: <email @ redacted>
Subject: [IPs] =3D?iso-8859-1?Q?Idag_har_det_g=3DE5tt_unna....?=3D
Date: Wed, 10 May 2000 23:51:33 +0200
Sender: email @ redacted

Som kjent for noen s_ er jeg med i Admin-lista for Insulin Pumpers. (M_
godkjenne alle ny medlemmer i skandinavia) Jeg f_r derfor b=B0ttevis av ma=
il
som jeg stort sett bare sletter. Men p_ morgenen i dag skrev en 23 _r gamm=
el
jente p_ US-lista at diabetesen n_ hadde vunnet og at hun ga opp. Hun tok
farvell med alle og koblet pumpen av seg og ville ikke ta mere insulin. En
slags selvmordserkl=B5ring mao.

Ginny (ogs_ Admin for IP) som var v_ken kl 2 p_ natten USA tid ble livredd=
.
Ingen hadde noen adresse eller tlf nummer til den deprimerte 23 _ringen so=
heter Tracey Scott. Michael som startet hele IP var p_ ferie, og de andre =
admin-lista sov. Ginny klarte ikke _ sove og da de andre i
"administrasjonen" v_knet ble firmaet som har mailserveren til Tracey
kontaktet. Etter mye om og men gikk de med p_ _ gi tlf nummeret til Michae=
som de da hadde klart _ f_ tak i. Samtidig hadde flere av de 2300 medlemme=
ne
p_ US-lista (som delvis f=B0lte seg skyldige i Traceys "selvmordsfors=B0k)
s=B0mfart nettet for _ finne Traceys adresse og telefon nummer. Michael fi=
kk
noen ord med Tracey. Det lokale politiet hadde f_tt masse henvendelser og =
en
henvendelse i fra Interpol. Utrolig hva som kan skje i disse techno-tider.
Vel Tracey meldte selv ifra tilbake at det lokale politi hadde f_tt henne
til _ begynne med insulin igjen. Alle har pr=B0vd _ muntre henne opp p_
US-lista, men som Michael sier, hun trenger profesjonell hjelp.

Litt av en historie.....