Re: [IPs] One Touch Profile - måleapparat for Pumpebrukere

Jeg bruker MediSence (precision) program, som jeg tror er det samme som one touch.
Har fått det installert på pcen min, men det har kun virket et par ganger.
Etter å ha fått tilsendt nytt hardware fra medisence, sier de nå at jeg må vente ca 80 dager på ny programvare.
Jeg lurer på om grunnen er at jeg har fått installert ny versjon av windows.
Har noen tilsvarende erfaringer?
Helga

email @ redacted on 07.05.2000 16:54:00