[IPs] RE: [IPs] Re: [IPs] RE: [IPs] Nå reiser jeg også...

Hej Erik och alla andra.

Microlet Vaculance är en ny stickapparat som gör att du inte behöver sticka i fingrarna. Du kan sticka på utsidan av handen, underarmen, midjan och låren. För mig som sticker mig ofta så är detta ett bra sätt att avlasta fingrarna emellanåt och låta fingertopparna läka ordentligt. Jag sticker normalt över hela fingertoppen, skulle jag utnyttja endast sidorna så skulle de snart vara sönderstuckna.
På Bayers hemsida i USA finns information om den:
http://www.bayerdiag.com/product_info/self_test/microlet/index.html

//Jenny