[IPs] Re: [IPs] RE: [IPs] Nå reiser jeg også...

Microlet Vaculance?

Hva er det?

Når jeg stikker så gjør jeg alltid det på siden av fingeren. Ikke midt
foran eller ytterst men kun på siden. Da blir man ikke sår slik man ellers
blir. Det var en lege som viste meg dette for mange år siden. Jeg hadde
dengang mareritt om blødende fingre og nektet å ta blodsukker selv. Etter
det har alt gått greit. Men jeg tilhører jo ikke "eliten" slik Jenny gjør.
Jeg måler bare blodsukker en gang i mellom.

Kunne kanskje vært en ide å ha noen bilder og noen tips om måling av
blodsukker på min webside.

Erik Wold

E-mail private: email @ redacted
E-mail work: email @ redacted

Want to know more about me? Visit my homepage:
http://ew.nu