Re: [IPs] Nå reiser jeg også...

Så delilig da
God tur.
Jeg er blitt stoppet i metall detektor på flyplass, men oppfatter at de ikke er så følsomme som de var for noen år siden
Lykke til!
mvh Helga

email @ redacted on 06.05.99 15:38:00

To:	email @ redacted@Internet
cc:	(bcc: Helga Hodnemyr/AkerMaritime/akernet)

Subject:	[IPs] Nå reiser jeg også...
Lørdag morgen reiser jeg til Nairobi/Kenya sammen med en annen
diabetiker.
Det blir første gang i Afrika med pumpe, men regner med dette går greit.
Fikk tak i endel blodsukker måleutstyr som jeg skal gi bort til noen
trengende klinikker/sykehus der ute.

Har noen av dere blitt stoppet i metalldetektoren på flyplassen pga pumpa?

Det har ikke vært den store aktiviteten i denne gruppa de siste ukene så
jeg regner med dere har det bra. Jeg har heller ikke hatt de store
problemene i det siste. Dagene går og pumpa går som ei klokke.

Erik Wold

E-mail private: email @ redacted
E-mail work: email @ redacted

Want to know more about me? Visit my homepage:
http://ew.nu