Fra: email @ redacted
[mailto:email @ redacted]På vegne av Ole Berner
Claussen
Sendt: 5. mars 2003 20:46
Til: email @ redacted
Emne: Re: [IPs] D-Tron Pluss

Hei Ingrid, jeg har ikke mottatt noe fra Knut, og har faktisk ikke lest noe
om den nye DTronPluss enda.
Er dette en pumpe som er mindre av størrelse?

Jeg skal være med på et erfaringsmøte med andre pumpebrukere i regi  av
sykehuset i Haugesund denne måned
Skal blandt annet fortelle om mine erfaringer med pumpe som jeg nå har hatt
i 3 år.

Hvis det er noe nytt å fortelle vedrørende denne pumpen så hører jeg gjerne
fra deg.

mvh
Ole Berner