[IPs] Re: Pumpevalg

Hei Helga!
Jeg kjenner ikke H-Tron godt, siden jeg selv er MiniMed bruker. Vet derfor
ikke hvordan mulighetene til å koble H-Tron til en PC er. Til
MiniMed-pumpene finnes det utstyr til dette. Dessverre vet jeg ikke hvor
tilgjengelig det er i Norge, og hva det koster. Det står beskrivelser av
utstyret på http://www.minimed.com/

Når det gjelder lydløse alarmer, har D-Tron og MM508 det i form av
vibrasjonssegnaler. Om de fungerer med midlertidig basaldose, vet jeg ikke.
507C, som jeg bruker, piper tre x hver time ved midlertidig basaldoser. Det
kan være irriterende når man blir bedt om å skru av mobilen i skoletimen når
den piper ;-).

Håper dette var litt til hjelp.
Med vennlig hilsen
Ingrid