[IPs] Nå var det stille her

Hallo
Vi har hatt omgangsyke alle sammen hjemme. Sistemann var meg som etter en
tur på Mc Dandalds plutselig måtte kaste opp. Etter 2 hamburgere og masse
chips skulle blodsukkeret vært relativt høyt halvannen time etter måltidet,
men det var det ikke. Det virket som om kroppen ikke tok til seg næring fra
maten som var fortært. Dermed gikk blodsukkertet ned, mens jeg måtte kaste
opp. Fikk skrudd pumpa helt av og helt i meg en halv liter cola før det
hele kom opp igjen. Vel ikke særlig hyggelig lesing dette, men det er et
problem når man har tatt insulin og kroppen ikke suger til seg nærmest noe
av de karbohydrater som finns i magen.

Om Reidun leser mailen, hadde det vært hyggelig å vite hvordan det går i
Equador.

Erik Wold

E-mail private: email @ redacted
E-mail work: email @ redacted

Want to know more about me? Visit my homepage:
http://ew.nu