[IPs] Tender/Comfort

Hei Erik!

Jeg har hittil brukt Comfort, som er samme greia som Tender. Når jeg er
frakoblet, setter jeg på den dingsen som skal beskytte åpningen til kanylen.
Denne er avrundet på kanten, slik at man ikke skjerer seg på den. Jeg kan
ikke tenke meg å gå over til et annet infusjonssett, med mindre
trygdekontoret nekter å dekke videre utgifter. Da vurderer jeg å gå over til
stål, som er billigere. I alle fall: Anbefaler folk å holde seg unna MiniMed
Sof-Set... De hadde jeg bare problemer med, slik at jeg måtte skjifte annen
hver dag. Men det er jo individuelt hva man liker.

Mvh