[IPs] Sommerkledd kvinne med D-Tron søker råd!

Hei!

Jeg elsker min nye D-Tron, men designet er et lite aber når man vil trekke i
lette klær.

Har forsøkt BH-trekket som fungerer fint så lenge man går med en vid
overdel. Under singlets og T-skjorter får man en stygg bulk der man har
hengt den. Pga. lengden på pumpa, blir det også "bulgy" om jeg legger den
horisontalt i selve BH'n. Så lenge man kan ha på seg belte, går det jo greit
å henge pumpa på det, men man kan jo ikke være avhengig av at det er
beltehemper på de klærne man kjøper. Og hva med kjoler?

Lurer derfor på om noen damer har en god løsning på problemet. Det ville
gjøre meg svært så takknemlig :-)

Mvh
Ingrid