From: email @ redacted href="/mailjoin.shtml">Ishtar Polite Siljemark
To: email @ redacted href="/mailjoin.shtml">email @ redacted
Sent: Tuesday, January 21, 2003 12:38 PM
Subject: [IPs] SV: [IPs] svängande värden och missnöje med väska.

Hej, jag är ny på listan och har ingen pump ännu. Kommer att få den under den kommande månaden. Jag har valt Medtronics uppföljare till Minimed 508 – Paradigm. Den kommer till Sverige under året så till dess ska jag ha en 508. Jag har hört på andra håll att lårväskorna lätt hasar ner men att vadväskorna är bättre, om man liten så kan man tydligen ha dem runt låret.

Hur länge har du haft pump?

//Ishtar Polite Siljemark