[IPs] svängande värden och missnöje med väska.

Hej på er alla. Nu har vi hunnit en bit på väg på det nya året. Jag hoppas att det har börjat bra för er. Jag har fortfarande väldigt svängande blodsockerkurvor trots justeringar av basaldoserna. Enda dagarna som dom har legat perfekt var när jag först hade maginfluensa före jul och nu i förra veckan när jag var förkyld och hade 39 graders feber. Det känns lite jobbigt. Men jag skall inte ge upp så lätt. Hur har ni andra lyckats få jämna kurvor?
Jag är lite missnöjd med min lårväska. (Jag har MiniMed 508) Det är svårt att få den att sitta på plats när jag går. Oftast har jag den fäst i midjan med clips. Vad använder ni för väskor?