From: email @ redacted>Ole Berner Claussen
To: email @ redacted>email @ redacted
Sent: Monday, January 07, 2002 7:40 PM
Subject: [IPs] Re: [IPs] Forklaring på oklusjonsalarm

Hva er anbefalingen vedr. D-Tron. Jeg har nå brukt H-Tron i snart 2år, og har nå muligheten for å gå over til D-Tron.
Ønsker å bruke D-Tron spesielt på grunn av helgene som avviker fra den normale døgnrytmen, og som medfører lett føling hvis jeg ikke passer på å redusere med 40-50% ca kl. 13.00 om lørdagene.

Jeg har fulgt med dere på de positive og negative erfaringer med D-Tron på mailen.

Bør jeg gjøre som dere , eller.......??????

mvh
Ole Berner