Re: [IPs] D-Tron

Bytting får tiden vet jeg ikke hvordan foregår.

D-tron trenger nok noen forbedringer spør du meg. Men de stolte Herrer i
Sveits endrer nok ikke noe sånn uten videre tenker jeg.

Det beste med D-tron er jo den raske byttingen av ampullen. Med H-tron går
jeg å gruer meg og jeg blir aldri ferdig med byttingen (spesielt hvis kona
legger ungene samtidig). Med D-tron går det meget raskt (og da må jeg hjelpe
kona...) :-)

Erik