[IPs] Transplantasjon

Beklager dette med vere tre "ikke engelske" bokstaver. Pe min PC kommer de
opp med helt haaplose tegn.

Ellers har jeg et annet sporsmaal. Har noen peiling pe nyre- bukspyttkjertel
transplantasjon. Jeg har en kusine som ikke har det saa lett. Nyrene svikter
og hun maa muligens transplantere. I saafall vil de bytte bukspyttkjertelen
ogsaa. Vil hun da bli kvitt diabetesen?

Kjenner noen noen som har transplantert?

Erik