Re: [IPs] SV: [IPs] Re: [IPs] Äggvita

Hei
Jeg har selv hatt forhøyet mikroalbumin og går på tabletter. Uten tabletter ville jeg framdeles hatt forhøyet verdi.
Jeg vil ikke gå inn på den medisinske årsaken og forklaringen av dette, det gjør en lege bedre.
Men jeg har forstått at den tabletten jeg tar hver dag faktisk har som eneste ønskelige funksjon at den senker blodtrykket. Et lavt blodtrykk (under normalen har jeg med tablettene, på normalen har jeg uten tabletter)
fører i neste omgang til at nyrene blir mindre belastet
og forhåpentligvis slipper jeg både dialyse, transplantasjon og det som verre er.
Har hatt diabetes i 22 år, er selv snart 32 år.
Jeg har gått på to typer tabletter, en som heter renitex som ga masse tørrhoste og så gikk jeg over til den jeg bruker idag (cixxxxx)
mvh Helga

email @ redacted on 20.01.99 11:01:00