[IPs] Re: [IPs] SV: [IPs] Godt nytt pumpe år

Som dere kjenner til så mener jeg at dette problemet med tapt virkning
etter noen dager blir bedre om man blander inn 20% vanlig insulin Insufat.
Vet ikke hvorfor, men det hjelper.

Det var en som visket meg i øret at det også pågår en undersøkelse for å
finne ut om plastampuller har en uheldig virkning på Humalog. Resultatet av
undersøkelsen er ikke kjent for meg. Tenker jeg meg om, så tror jeg faktisk
at jeg endret fra plast til glass i den perioden jeg begynte å blande inn
vanlig hurtigvirkende i Humalogen. Dette er en mulig alternativ forklaring,
men jeg fikk jo tipset om å blande av andre som hadde hatt samme problem
som meg.

Jeg fortsetter å blande, "Never change a winning team!"

Erik Wold

E-mail private: email @ redacted
E-mail work: email @ redacted

Want to know more about me? Visit my homepage:
http://ew.nu