Re: [IPs] Disetronic-brukere

Hei,
beklager sen respons, men jeg har vært på ferie og leser mailen min først i dag. Men for å svare på spørsmålene dine:
Nei, jeg har ikke lagt de ferdig utarbeidede forslagene til basalkurver til grunn for min døgnkurve. For å være ærlig vet jeg ikke helt hva du sikter til for jeg husker ikke engang å ha sett noe sånt noe som ferdig utarbeidede forslag:) Min døgnkurve har jeg funnet frem til ved prøving, feiling og måling. Jeg merker dawn-fenomenet ganske godt og øker derfor basaldosen med 20% på morgenkvisten og deretter enda 10% fra seks til ni. Har deretter jevn basaldose frem til tre på ettermiddagen, reduserer da med 20% frem til seks.
Deretter er det jevn basaldose frem til tre om morgenen. Som sagt er dette basert på mye målinger. Da jeg fikk pumpe målte jeg hver eneste time hele døgnet i en uke, og har siden hatt nytte av å gjøre lignende ved behov.

Vet ikke om dette var til noe hjelp, men et svar er det jo :-)

Siri