From: email @ redacted href="/mailjoin.shtml">Käthe Kentz
To: email @ redacted href="/mailjoin.shtml">email @ redacted
Sent: Monday, February 17, 2003 8:48 PM
Subject: [IPs] Re: [IPs] SV: [IPs] Re: [IPs] SV: [IPs] Re: [IPs] Några dagar kvar!

Hej på dig, Ishtar !
Ja meningen är ju att värdena skall sjunka eller åtminstone bli jämnare. Men tydligen kan det ta lite tid och arbete att hitta rätta profiler. Mitt HbA1c har nog stigit pga att min läkare, Christian vill att jag skall undvika hypoglykemier så långt som det någonsin går då jag har mist mina känningar och han vill återställa dem först. Sedan kan vi nog pressa ner värdena igen. Det var pga detta som han även sänkte mina måltidsdoser.
Så nu gäller det för dig att börja på riktigt imorgon! Är du beredd?
Lycka till!
Käthe