Från: email @ redacted [mailto:email @ redacted] För Käthe Kentz
Skickat: den 14 februari 2003 18:43
Till: email @ redacted
Ämne: [IPs] Re: [IPs] Några dagar kvar!

Hej Ishtar!

Jag undrade just vart du tog vägen! Så nu är det din tur. Du ska se att det kommer att kännas toppen. Hur det än är så är det fortfarande din kropp som bestämmer även om pumpen styr indulinmängden utifrån din programmering. Jag själv trivs jättebra med min pump, skulle inte vilja vara utan den!

Du måste verkligen ha tryckt mycket eller haft dåliga batterier. Mina räcker i normalt bruk 3-4 veckor.

Jag börjar äntligen få lite mer fason på kurvorna, inte så stora svängningar som tidigare och det bara genom ett trollande av min dr som propsade på att jag skall minska måltidsdoserna!

Så räkna med lite jobb med inställning men det är det värt!

Lycka till på tisdag och ha en trevlig Alla hjärtans dag!

Käthe