Re: [IPs] PUMP!!!!

Hei
Jeg kan huske at jeg badet i basseng med den første distronic pumpa jeg hadde som kanskje var en mandagspumpe...  (ca 1992), og
fikk vann i den selv om jeg hadde den røde proppen installert.
Derfor bader jeg aldri mer med pumpa på, nå tar jeg den av, og tetter kanylen på magen med en gjennomsiktig propp (alternativt går det an å la slangen henge på kanylen og sette en rød propp på slangen).
mvh Helga

email @ redacted on 24.02.99 12:19:00