[IPs] PUMP!!!!

Hej mina vänner!

Nu har jag kört igång med pumpen och det fungerar riktigt bra tycker jag. Jag började i måndags, men tyvärr fick jag en rejäl rekyl efter en insulinkänning på natten, så hela dagen var "bortkastad".
Igår gick det mycket bättre. Jag började lågt på morgonen men för övrigt låg jag bra på dagen och kvällen (mellan 5 och 10).
Jag har varit lite orolig för de praktiska sakerna som sova och duscha å sånt, men det har gått jättebra. Jag har haft pumpen liggande bredvid mig i sängen och jag har inte märkt av den ett dugg. När jag duschar kopplar jag bort den en stund och det fungerar också bra.

Jag har en fundering som ni kanske kan hjälpa mig med. Jag brukar åka och bada med min son. Hur ska jag göra då?

Vi hörs!

//Madeleine