[IPs] Hei igjen - fra Ecuador

Hei igjen.  Vi er framme i Ecuador.  Vi har mellomlandet et par uker i en by i Andesfjellene, Cuenca,  der mannen min kommer fra og der jeg selv studerte ved Universitetet i flere år (mannen min var klassekameraten min ,  så vet dere det.)Her er deilig sommervarme. Nyydelig!!  Senere skal vi flytte ned til den intense tropevarmen på kysten i byen Guayaquil.  Her skal vi drive menighetsbyggende arbeid, vesentlig i fattige utkantsstrøk av byen.  KAnskje så noen av dere programmet om Misjonsalliansens arbeid i Guayaquil?  Vi arbeideri santalmisjonen,  men vi samarbeider med Misjonsalliansen.

Flyturen hit gikk fint.  Jeg endret ingen basaldoser,  og bare stilte inn klokka på pumpa etter den nye tidssonen da jeg var halvveis framme.  Både kropp og sinn og insulinbehov inntiller seg etter den nye tidssonen.

Jeg er veldig spent på om dere kan "høre" meg her ute fra.  Kan dere gi meg et lite pip,  sa jeg kan se om kontakten er gjenopprettet? Kan dere også fortelle meg om de norske vokalene æ, ø å kommer inn,  eller om jeg må skrive dem som ae. oe. aa....?

Jeg leser e-posten foreløpig over Internet (nextels e-postlleser)inntil vi er ordentlig paa plass med egen PC.  Inntil da må jeg låne PC og Internett av andre.