RE: [IPs] Basaldoser

Jag pratade med min sköterska om att blanda och hon säger att om jag gör det
så är det på eget bevåg och inget de står bakom... Med andra ord inte
godkänt... I Sverige finns det ingen som gör det, svenska återförsäljaren
hade inte hört talas om det....

Jag ska testa med nya höga basaldosen, funkar inte det kanske jag försöker
blanda... Jag hoppas att jag kan utnyttja dina erfarenheter Erik om det blir
så!!

//Jenny

Jenny Borgen
Ericsson Business Consulting Sweden AB