-----Original Message-----
From: Madeleine Elmquist <email @ redacted>
To: email @ redacted <email @ redacted>
Date: 13. februar 1999 17:24

Hej på er allihop!

Igår hämtade jag ut min pump på Apoteket, så gårdagskvällen ägnades åt genomgång av instruktionsbok och programmering. Mycket kul!! Den 22 februari kör jag igång.

Hur lång slang använder ni? Med pumpen fick jag en som var 100 cm och på receptet skrev min diabetessköterska ut 80 cm. Jag tycker att även 80 cm känns långa, men ni som har lite erfarenhet får gärna berätta vilken längd ni valt och varför.
Var gör ni av slangen när ni har pumpen på er?
Hur bär ni pumpen på dagarna? Fördelar/nackdelar.
Hur lång tid tog det för er att ställa in lämpliga doser/profiler?

Jag kommer säkert att komma på fler frågor efter hand, men det här får räcka för tillfället.

Hälsningar från Madeleine