RE: [IPs] Pump-pris

Hej och tack för svar.

Pumppriset i Sverige är 35.000 Skr.... Fast det går som kostnadsfria
hjälpmedel liksom allt annat som jag behöver för min diabetesvård så jag
betalade ingenting. Jag betalar ingenting mer för min diabetes än
läkarbesöken.... Hur mycket betalar du som diabetiker i Norge för själva
pumpen?? Jag menar inte förbrukningsmaterial utan inköp av pumpen. Är den
gratis som i Sverige eller betalar du en viss del själv??

//Jenny

Jenny Borgen
LM Ericsson Data AB
Help Desk Technician