Re: [IPs] SV: [IPs] Plutselig så var det slutt.....

Det er riktig mailadresse, men det er ikke alltid Knut Sperre kan svare på de
tekniske spørsmålene. Jeg fikk beskjed om at jeg måtte henvende meg direkte til
Sveits for å få svar på hvorfor klokka på min pumpe forsinket seg med 2-3
minutter per måned. (Hvis noen av dere nå lurer på ha svaret var, var det at
klokken ikke påvirket pumpens andre funksjoner og at unøyaktig klokke gjaldt alle
Disetronics pumper. Og dette svaret kom altså fra selveste klokkenasjonen
Sveits.) Mailadresssen jeg brukte var email @ redacted og mannen
heter altså Helmut Heiman.

Siri