Re: [IPs] SV: [IPs] Plutselig så var det slutt.....

Hei alle,
så vidt jeg vet skal pumpa leve i 24 måneder. Men problemet burde jo være eliminert i utgangspunktet i.o.m. at pumpa sier fra etter 22 måneder, og 2 måneder på å skaffe en ny burde jo være nok for de fleste På den tiden burde det jo til og med være mulig å få sendt en ny til Equador, selv om postgangen sikkert ikke er den raskeste. Min erfaring
er at første pumpealarm går nesten på dagen 22 måneder etter at den er  tatt i bruk, sist gang var det fem dagers avvik og det må vel kunne aksepteres? Og jeg tror ikke det skal ha noe med hvor intenst pumpa er brukt. Men er du fremdeles usikker, kan du jo ta kontakt med Disetronic og for eksempel sende en e-mail direkte til Sveits.

Siri