Fr_n: <email @ redacted>
Datum: M_n, December 16, 2002 1:44 pm
Till: <email @ redacted>

Hej K_the och Ingrid,

Jag har provat QuickSet 9mm och Rapid D 8mm men haft problem med
bl÷dningar som kloggar igen n_len. Idag har jag varit hos min sk÷terska
och f_tt prover p_ kortare n_lar av dessa sorter samt en s_n d_r l_ng
l_skig som man sticker in med 30 graders vinkel (kommer inte ih_g vad
den heter). Hon var hoppfull och s_ker p_ att det kommer att l÷sa sig,
s_ idag _r jag lite gladare igen. Jag _r tacksam f÷r alla funderingar
och tips om hur jag kan g÷ra!

/Karin