[IPs] Re: [IPs] Vad hände???

Hei Jenny
Det hørtes ikke helt godt ut det der. Hadde lignende problemer etter at jeg
gikk over til humalog. Men jeg hadde ikke slike lave verdier som du har.
Ettermiddag og kveld igår ser det ut til at det kan være en klassisk "site
corruption" mao insulinet suges ikke korrekt opp i kroppen. Det kan kanskje
være flere ting som skjer på en gang og at alt ser litt uoversiktlig ut. De
lave verdiene kan jo forårsake høye topper senere. I tillegg kan det hende
insulinet suges for dårlig opp ( eller ujevnt) på det innstikkstedet du har
nå.
Har du prøvd å bytte infusjonsett?
Og har du forsøkt å bytte insulin?
Kan insulinet ha vært frosset (det har jo vært kaldt i Sverige)?

De problemene jeg hadde tidligere (site corruption) forsvant nesten helt da
jeg blandet 20% vanlig insulin sammen med humaloget i pumpen. Om du ikke
får det til så prøv dette som en siste utvei. Jeg vet ikke hvorfor, men
flere sier at man kan bruke infusjonsettet lenger med blanding i pumpa.

Er det noen andre som har noen bedre eller flere forslag?

Erik Wold

E-mail private: email @ redacted
E-mail work: email @ redacted

Want to know more about me? Visit my homepage:
http://ew.nu