Re: [IPs] Omprogrammering av Hoechst/disetronic pumpe

Helga Hodnemyr wrote:

> Hei alle sammen
> Etter jeg fikk den nye modellen av Hoechst/disetronic  pumpa, har jeg følt at jeg har vært overadministrert av alarmer...
> (nærmest som om pumpa er litt barnepike...)
> Jeg har gått på den gamle modellen fra ca 1990 til i sommer, da jeg fikk den nye modellen.

> [...]

Hei,
fint å høre at  i alle fall noen av de problemene du hadde er fikset. Kanskje grunnen til at det har vært dårlig med tilbakemeldinger når du har forsøkt å sette i gang en diskusjon, er fordi andre ikke opplever alarmene som noe problem? Jeg opplever i alle fall ikke noen av de tre punktene du nevner som noe problem. Det var i grunnen min tilbakemelding.

Siri