Re: [IPs] Eli Lilly og ferdigfyllte ampuller med Humalog

taasrum wrote:

> Hei Siri,
>
> Ineressante opplysninger du hadde om Humalog og Disetronic. Håper at vi sammen kan
> påvirke slik at vi snart kan få ferdigfylt Humalog til pumpene våre.
>
> Spennende å høre at du skal til Thailand/ Laos! Jeg har bodd med familien og jobbet 2 år
> i Bangkok og reist en god del i området og du har virkelig noe å glede deg til.
> Vi tilbragte julen for 2 år siden i nord-Thailand og Laos. En gjeng tok tog fra bangkok
> og hadde en fantastisk opplevelse.
> Etter å seilt på en bambusflåte to dager nedover en elv gikk vi i land på et avtalt sted
> [...]

Hei Tor,
alle råd og vink mottaes med takk! Jeg har litt erfaring (Guatemala og Zimbabwe) med å
reise på egenhånd og utenom allfarvei, og har så langt ikke hatt noen  problemer med å
reise alene. Ser det å ha diabetes som uavhengig av tid og det stedet jeg befinner meg på.
Håper det ikke bare er jeg som har den innstillingen! Uansett - jeg skal selvsagt
rapportere tilbake etter endt dyst i Sørøst-Asia. Men som sagt; tips er fint uavhengig av
eventuelle kroniske sykdommer :-)

Siri